donderdag 9 juni 2011

Het begin...

Een goede vriendin, Siem van www.siem-en-zo.nl roept al jaren dat bloggen zó ontzettend leuk en nuttig is dat ik nu eindelijk zover ben dat ik me er ook eens aan waag. Nu moet je weten dat schrijven niet echt mijn specialiteit is maar we gaan het gewoon proberen.


Ik zal eerst even iets in het kort over mezelf vertellen en daarna komt de rest vanzelf wel.
Mijn echte naam is natuurlijk niet Silfenn's maar Jessie. Ik ben een getrouwde moeder van 2 meiden, Silke & Fenne (Waar zou de naam Silfenn's toch vandaan komen....???) en mijn grootste hobby is het maken van verkleedkleding. Hier kan ik veel creativiteit in kwijt en me lekker uitleven met glittertjes en frutseltjes. Waarschijnlijk vind ik het maken van verkleedkleding zo leuk omdat ik in het dagelijks leven juist erg basic ben. Je zult me niet snel zien in opvallende jurkjes, felle kleurtjes of leuke tierlantijntjes maar ergens moet het er toch uit.... Wil je daarom eens rondneuzen in mijn verkleedkast dan moet je kijken op www.silfenns.nl.